مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-09سياسي

مشکلات نباید مانع حرکت قطار انقلاب شود


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به دشمنی استکبار برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی، گفت: مشکلات نباید مانع حرکت قطار انقلاب شود.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در یادواره 56 شهید والا مقام مسجد ولی عصر بالا محله فومن، اظهار کرد: دهه فجر بزرگترین معجزه ای بوده که در جامعه بشری صورت گرفته است.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه یک زمانی کشورهای دنیا فقط با بلوک غرب و شرق و لیبرالیسم و کمونیست در ارتباط بودند، اظهار کرد: انقلاب ایران کل معادلات را تغییر داده و بلوک شرق نیز به زباله دان تاریخ پیوست و شأن اجتماعی دین، امامت و نبوت بروز و ظهور کرد.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار مسلمانان در جامعه اسلامی حفظ و ارزش جامعه اسلامی از نظر قدرت فرهنگی، عقیدتی و اخلاقی به جایگاهی خواهد رسید که ادبیات اسلامی صادر می شود، گفت: جغرافیای مقاومت در عرصه بین المللی گسترش پیدا کرده است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شهدا مسیر خود را به خوبی پیدا کرده بودند، اظهار کرد: شهدا آنهایی بودند که خوب بهره بردند و خداوند متعال جانشان را به عنوان پاداش خریداری کرد.

ایران تنها کشوری که در مقابل قدرت های استکباری ایستاد وی با بیان اینکه همه ما در معرض آزمایش الهی قرار داریم، گفت: این انقلاب در مسیر خود حرکت کرده و از لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نباید مانع حرکت قطار انقلاب شود

مشکلات نباید مانع حرکت قطار انقلاب شود