مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-09سياسي

افتتاح کانون بسیج حقوقدانان در زاهدان


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، کانون بسیج حقوقدانان در مجموعه کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، پاسدار ابوالحسن رضایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در افتتاحیه دفتر بسیج کانون سردفتران دفتریاران  استان سیستان و بلوچستان گفت: این کانون با استعداد 400 نفر فعالیت خود را آغاز می کند و امورات مشاوره ای مباحث قضایی را در کل استان با بهره گیری از کارشناسان حقوقی انجام می دهد.

وی هدف از افتتاح این کانون را ارائه خدمات مشاوره ای و قضایی رایگان به قشر ضعیف ومحروم  عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج نیز در این مراسم اظهار کرد: پیش از این ارائه خدمات مشاوره رایگان در مساجد با حضور مشاورین حقوقی در سطح مساجد استان در دو قالب جلسه مشاوره عمومی و مشاوره فردی و در قالب میز خدمت انجام می شدمو از این طریق آسیب ها و معضلات فرهنگی، خانوادگی و حقوقی خانواده ها با محوریت مساجد حل و رفع می شد.

سرهنگ بیک نژاد ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی شده است تا هر پایگاه بسیج یک مشاور حقوقی داشته باشد و لازم و ضروری است تا از ظرفیت مساجد در این خصوص استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانون بسیج حقوقدانان در زاهدان

افتتاح کانون بسیج حقوقدانان در زاهدان