مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-09سياسي

در مبارزه با ایران هراسی و روسیه هراسی تلاش شود


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با دانشجویان کرسی های ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی روسیه، با اشاره به جایگاه زبان فارسی در روسیه گفت در مبارزه با ایران هراسی و روسیه هراسی تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 15 نفر از دانشجویان کرسی های ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه علوم انسانی روسیه، مدرسه عالی اقتصاد مسکو و دانشگاه فدرال قازان که برای شرکت در دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی به ایران سفر کرده اند، ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس این سازمان، دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در سخنانی با بیان اینکه زبان فارسی در روسیه طرفداران بی شماری دارد، گفت: زبان و ادبیات فارسی در روسیه قدمت بسیاری دارد اما همواره نیاز است ایرانشناسی و شرق شناسی در روسیه توسط نخبگان و مستعدان این کشور تقویت شود.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: زبان فارسی زبان افسانه هاست.

کسانی که در روسیه به یادگیری زبان فارسی می پردازند یا به دنبال موقعیت شغلی هستند یا از فارسی به عنوان زبان تمدن غنی و آمیخته با افسانه، شعر و ادبیات یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مبارزه با ایران هراسی و روسیه هراسی تلاش شود

در مبارزه با ایران هراسی و روسیه هراسی تلاش شود