مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-09فرهنگي

استفاده از نماد شیرسنگی در پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


طراح پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه «شیر سنگی» به عنوان نماد زیبای شهر همدان است؛ گفت: - همدان- طراح پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه شیر سنگی به عنوان نماد زیبای شهر همدان است؛ گفت: بر همین مبنا در این پوستر از آن استفاده شده است.

به گزارش، حمید زری باف با بیان اینکه این اثر را برگرفته از شخصیت های نمایش خیمه شب بازی خواند و گفت: در این اثر سعی کردم از شخصیت های نمایش خیمه شب بازی ایرانی، به عنوان سمبل استفاده کنم؛ البته در مسیر طراحی، نیم نگاهی هم به تصویرسازی های اروپای شرقی داشتم که در بخش طراحی پوستر تئاتر، سابقه و شیوه قوی تری، نسبت به تمام نقاط دنیا دارند.

وی، درباره استفاده از سمبل شیر در این پوستر، اظهار کرد: شیر سنگی به عنوان نماد زیبای شهر همدان است که قدمتی چند هزار ساله دارد؛ بر همین مبنا به تصویر کشیدن شیر مهربان در میان کودکان و با خطوطی ساده، برای من یکی از چالش های بزرگ طراحی پوستر بود.

طراح پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، یکی از افتخارات من این است که سعی کردم در مسیر اساتید بزرگ طراحی ایران چون استاد قباد شیوا و … که پوسترهای ادوار گذشته این رویداد را طراحی کردند، قدم بردارم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نماد شیرسنگی در پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

استفاده از نماد شیرسنگی در پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان