مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-09سياسي

نیاز انقلاب اسلامی، تربیت نیروی طراز انقلاب است


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از کارهای اساسی و نیاز انقلاب اسلامی، تربیت نیروی طراز انقلاب است و بستر آن در آموزش وپرورش شکل می گیرد.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از کارهای اساسی و نیاز انقلاب اسلامی، تربیت نیروی طراز انقلاب است و بستر آن در آموزش وپرورش شکل می گیرد.

به گزارش، سردار مجیدی چهارشنبه در نشست مشترک رؤسای ادارات تابع، حراست و ارزیابی مناطق آموزشی، رییس هیأت اندیشه ورز و مسئولین کانون های بسیج فرهنگیان استان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز در فضایی زندگی می کنیم که حاکمیت اسلامی بر آن حاکم است و زیر سایه نظام اسلامی و نظام ولایت هستیم و آرزویی که خیلی افراد قبل از ما داشتند با ظهور انقلاب برای ملت ایران محقق شد.

وی با اشاره به اینکه نظام طاغوت به دنبال این بود که در کشوری که اسلامی بود فقط یک چهره ظاهری از اسلام باقی بگذارد، افزود: امام خمینی (ره) با شناخت وآگاهی ورود پیدا کرد و زمینه ظهور و بروز انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: بعد از دوره حکومت پیامبر (ص) و دوره 5 ساله امام علی (ع) دیگر ما حکومت الهی نداشتیم و خداوند توفیق داد بار دیگر در کشور ایران، نظام جمهوری اسلامی بنا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز انقلاب اسلامی، تربیت نیروی طراز انقلاب است

نیاز انقلاب اسلامی، تربیت نیروی طراز انقلاب است