مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-09بين الملل

الکاظمی: ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است


نخست وزیر عراق امروز در دیدار با مقامات امنیتی در استان «میسان» که در روزهای اخیر شاهد تنش های امنیتی بوده است، گفت: «هرج و مرج به هیچ کس رحم نمی کند و همه هزینه آن را خواهند پرداخت و ما باید برای رسیدن به نتایج مطلوب با یکدیگر همکاری کنیم».

- نخست وزیر عراق امروز در دیدار با مقامات امنیتی در استان میسان که در روزهای اخیر شاهد تنش های امنیتی بوده است، گفت: هرج و مرج به هیچ کس رحم نمی کند و همه هزینه آن را خواهند پرداخت و ما باید برای رسیدن به نتایج مطلوب با یکدیگر همکاری کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در ادامه اظهارات خود در استان میسان تصریح کرد: امروز در فرمانداری میسان هستیم تا به جنایتکاران بگوییم که مجازات سختی خواهید دید و هیچ کس نمی تواند بالاتر از قانون بایستد یا به دنبال گسترش هرج و مرج بدون مجازات و پاسخگویی باشد.

وی افزود: ما اقدامات سریعی را برای رسیدگی به حوادث امنیتی رخ داده در میسان انجام دادیم و دستور تشکیل فرماندهی عملیات استان را داده ایم و برای بازیابی طرح امنیتی برای رسیدگی به تخلفات تلاش خواهیم کرد.

الکاظمی ادامه داد: من شخصا وضعیت استانداری را روز به روز از فرماندهی مشترک امنیتی پیگیری می کنم و همه مجرمان را دستگیر می کنیم و به قوه قضاییه تحویل می دهیم و برای آنها اشد مجازات را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی: ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است

الکاظمی: ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است