مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-09اجتماعي

جمعه برفی و بارانی در انتظار اصفهان/ دما افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوا تا فردا پنجشنبه و ورود سامانه بارشی به استان از روز جمعه 22 بهمن خبر داد.

- اظهار داشت: فعالیت این سامانه ناپایدار بارشی از روز جمعه ابتدا مناطق غرب را فرا می گیرد و به تدریج بارش باران و برف را در سراسر استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه بارشی در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود، افزود: احتمال وزش باد شدید موقتی و کولاک برف به ویژه در مناطق سردسیر استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: غلظت آلاینده های جوی با توجه به سکون جوی حاکم بر استان فردا پنجشنبه نیز روند افزایشی دارد و شاخص آلودگی هوا در نواحی صنعتی و پرتردد به ویژه کلانشهر اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و در برخی نواحی ناسالم برای عموم پیش بینی می شود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، ابراز داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 16 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

او اضافه کرد: بویین و میاندشت با دمای 13 درجه سانتیگراد زیر صفر و مهاباد اردستان با دمای 18 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه برفی و بارانی در انتظار اصفهان/ دما افزایش می یابد

جمعه برفی و بارانی در انتظار اصفهان/ دما افزایش می یابد