مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-09سياسي

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند


همزمان با دهه فجر، 110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جریان آزادی زندانیان نیازمند از زندان جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا بیستم بهمن ماه تعداد 239 زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضاییه اقدامات صورت گرفته  قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، گفت:  باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: هر سال در ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت که امسال با توجه به شیوع کرونا این برنامه به لحاظ کمی و تعداد همکاران با محدودیت برگزار می شود، امیدواریم خروجی این دیدارها و رسیدگی به مشکلات زندانیان مثبت باشد.

وی تصریح کرد: امروز تعداد 57 زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد خواهند شد و تا 22 بهمن این تعداد به 110 زندانی افزایش خواهد یافت که جا دارد از زحمات و همراهی قضات و اداره زندان ها تقدیر کنیم.

صادقی نیارکی افزود: از ابتدای سال جاری تا 20 بهمن ماه تعداد 239 زندانی جرائم غیر عمد از زندان ها آزاد شدند که در مقایسه با  سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند