مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-09سياسي

افتتاح بخشی از جاده فراشبند-فیروزآباد


طی مراسمی با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان فارس، 34 کیلومتر از محور ارتباطی فیروزآباد- فراشبند افتتاح شد.

- استاندار فارس در مراسم افتتاح بخشی از محور ارتباطی فیروزآباد- فراشبند، تاکید کرد که عزم دولت سیزدهم برای حذف نقاط حادثه خیز و ارتقاء ایمنی جاده های کشور جزم شده است.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه باید برای رفع کامل نقاط حادثه خیز جاده ای، فکر اساسی کرد، گفت: باید یک نقشه اساسی از نقاط پر حادثه دو شهرستان فراشبند و فیروزآباد و دیگر نقاط استان فارس تهیه و برنامه ریزی برای حذف و ایمن سازی محورها انجام شود.

ایمانیه با بیان اینکه براساس فرمایش قرآن کریم، مرگ یک انسان به معنی از دست دادن همه انسان هاست، تاکید کرد که برای برطرف کردن مشکلات جاده ها، نیازمند یک همت فوق العاده هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس نیز، با یادآوری اینکه جاده فراشبند- فیروزآباد، بخشی از محور اصلی کازرون-فراشبند-فیروزآباد است، گفت: این محور اصلی، استان خوزستان را به منطقه جم و عسلویه در استان بوشهر متصل می کند.

محمودرضا طالبان با اشاره به اینکه طول کل این محور 170 کیلومتر است، گفت: 30 کیلومتر از این جاده قبلا افتتاح شده و امروز هم 34 کیلومتر به بهره برداری رسید و 29 کیلومتر هم در دست احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخشی از جاده فراشبند-فیروزآباد

افتتاح بخشی از جاده فراشبند-فیروزآباد