مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-09سياسي

پس لرزه یک ادعا درباره فوت سیداحمد خمینی


توییت آقای دهباشی در خصوص مرحوم سید احمد خمینی چندین غلط تاریخی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عباس سلیمی نمین در خصوص اظهارات توییتری اخیر آقای دهباشی و اتهاماتی که به مرحوم سیداحمد خمینی طی روزهای گذشته زده بود گفت: مرحوم سیداحمد آقای خمینی مخالفان دیرینه ای دارد.

حسین دهباشی اخیراً در توییتر خود، ادعایی را به عنوان علت فوت مرحوم حاج احمد خمینی مطرح کرد که مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

او بعدا منبع این سخن خود را خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی عنوان کرد.

دفتر نشر معارف انقلاب که ناشر آثار مرتبط با مرحوم هاشمی است، در اطلاعیه ای درباره برخی مطالب منتسب شده به آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: اخیرا مطلبی در فضای مجازی در رابطه با علت درگذشت یادگار امام راحل، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خمینی و نسبت دادن آن به آیت الله هاشمی رفسنجانی طرح گردیده است که صحیح نمی باشد.

این بیانیه در ادامه می افزاید: آیت الله هاشمی رفسنجانی جزییات بیماری و درگذشت یادگار امام راحل را در خاطرات خود مرقوم کرده اند.

یکشنبه 21 اسفند سال 1373، دوشنبه 22 اسفند، سه شنبه 23 اسفند، چهارشنبه 24 اسفند، پنجشنبه 25 اسفند، جمعه 26 اسفند، شنبه 27 اسفند، یکشنبه 28 اسفند از جمله تاریخ هایی است که درباره فوت مرحوم حاج احمد در خاطرات آقای هاشمی ذکر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه یک ادعا درباره فوت سیداحمد خمینی

پس لرزه یک ادعا درباره فوت سیداحمد خمینی