مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-09سياسي

ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: واقعیات دوران جنگ تحمیلی باید به نسل های جوان منتقل شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در یادواره 231 شهید شهرستان هریس با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است، افزود: ایستادگی مقتدرانه ایران در مقابل دشمنان، دستاورد بسیار بزرگ دفاع مقدس است و شاید پس از چند دهه بعضی چیزها را فراموش کنیم، اما شهدا هیچ وقت فراموش شدنی نیستند و تجلیل از پدران و مادران شهدا تجلیل از فرهنگ شهادت است.

وی یکی از وظایف مهم پیشکسوتان دفاع مقدس را انتقال خاطرات آن دوران به دور از شائبه های تحریف به نسل جوان برشمرد و اظهار داشت: در این راستا موزه های آثار شهدا را باید در همه شهرها و روستاها دایر کنیم چون بر جوانان خیلی تأثیر دارد و البته کاروان های راهیان نور نیز یکی از برنامه های مؤثر در آشنا کردن جوانان با فرهنگ شهدا و دفاع مقدس است که باید پیگیری شود.

آل هاشم با بیان اینکه همه ما در مقابل شهدا وظایف سنگینی بر عهده داریم، یادآور شد: وظیفه اول انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه و نیز آموزش راه و روش و منش شهدا به دانش آموزان است تا بدانند این مملکت چه روزهای سختی را پشت سر گذاشته و به اینجا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه

ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا در جامعه