مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-09اقتصادي

پرداخت 270 میلیارد ریال وام ارزان قیمت در اردستان


برای اشتغال هایی که بنیاد برکت در شهرستان ایجاد کرده، تاکنون 270 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برای اشتغال هایی که بنیاد برکت در شهرستان ایجاد کرده، تاکنون 270 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

حمیدرضا تأملی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ملاقات با مسئولان بنیاد برکت، اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مسئولان بنیاد برکت در سه سال گذشته این بنیاد در اردستان، 704 اشتغال از محل پرداخت تسهیلات ارزان در شهرستان اردستان ایجاد کرده و تعداد 172 شغل دیگر در حال ایجاد است.

وی افزود: با پیگیر نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی برای اشتغال هایی که بنیاد برکت در شهرستان ایجاد کرده، تاکنون 270 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هدف ستاد اجرایی امام(ره) از اجرای این طرح ها محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در روستاها است، تصریح کرد: این طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت که در شهرستان اردستان ایجاد شده در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

کشف معدن طلا در منطقه ماهور اردستان تأملی در ادامه با اشاره به اکتشافات معدن ماهور اردستان گفت: خوشبختانه اکتشافات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 270 میلیارد ریال وام ارزان قیمت در اردستان

پرداخت 270 میلیارد ریال وام ارزان قیمت در اردستان