مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-09ورزشي

نکونام نگاه ویژه ای به آکادمی فولاد دارد / فوتبال خوزستان همچنان با اصالت است


مدافع سابق فوتبال خوزستان با اشاره به ظرفیت آکادمی باشگاه فولاد، گفت: هیچ کدام از بازیکنان آکادمی در لیست مازاد نکونام در نقل و انتقالات زمستانه قرار نگرفتند و این نشان می دهد که او نگاه ویژه ای به استعدادهای آکادمی فولاد و فوتبال خوزستان دارد.

- ایسنا/خوزستان مدافع سابق فوتبال خوزستان با اشاره به ظرفیت آکادمی باشگاه فولاد، گفت: هیچ کدام از بازیکنان آکادمی در لیست مازاد نکونام در نقل و انتقالات زمستانه قرار نگرفتند و این نشان می دهد که او نگاه ویژه ای به استعدادهای آکادمی فولاد و فوتبال خوزستان دارد.

کریم مروانی در گفت و گو با ایسنا با بیان این که خوزستان مهد فوتبال ایران است و همواره بازیکن های بزرگی از شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز و حتی مسجدسلیمان در تیم ملی ایران حضور داشته اند، اظهارکرد: تغییرات پی در پی مدیریت و مربیان در تیم های خوزستانی به فوتبال این استان لطمه وارد کرده است.

وی با اظهار تاسف از عدم سازندگی صحیح در فوتبال خوزستان، گفت: عدم تامین امنیت شغلی مربی در تیم های استان موجب سلب اعتماد بازیکنان شده است.

زمانی که مربی احساس کند نتیجه نگرفتن تیمش موجب برکناری اش خواهد شد، هیچ زمانی به بازیکنان جوان و نیروهای مستعد میدان نمی دهد و به دنبال آن ها نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام نگاه ویژه ای به آکادمی فولاد دارد / فوتبال خوزستان همچنان با اصالت است

نکونام نگاه ویژه ای به آکادمی فولاد دارد / فوتبال خوزستان همچنان با اصالت است