مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-09سياسي

طرح متمرکز روستایی، 50 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: طرح اشتغالزایی روستایی در راستای ریشه کنی محرومیت زدایی انجام شده و بیش از 50 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صبح امروز در بازدید از طرح عمرانی و اشتغال زایی در پیشوا، اظهار کرد: این طرح در راستای ریشه کنی محرومیت زدایی انجام شده است و بیش از 50 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است.

  وی گفت: در دولت سیزدهم اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است، در هر سفری که با رییس جمهور داشتیم تاکیدات فراوانی بر روستاها داشته است.

معاون معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: این طرح ها بیشتر در حوزه های عمرانی، طرح هادی، جاده ها، اشتغال زایی بوده است.

مدنی بیان کرد: در حوزه روستایی برنامه ریزی هایی انجام شده و مهم ترین برنامه اقتصاد روستایی است، در سال آینده در روستاها 500 هزار شعل در نظر گرفته شده و با شرکای اجتماعی از جمله صندوق کار آفرینی و کمیته امداد این طرح ها انجام می شود.

وی عنوان کرد: در سال آینده که بحث اشتعال زایی را داریم، احیا و بهره برداری از 500 معدن است که در حوزه افتصاد کشور می توانند بسیار مهم و با اهمیت باشد، از برنامه های دیگر  ایجاد بازار فروش محصولات روستایی است که در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح متمرکز روستایی، 50 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است

طرح متمرکز روستایی، 50 هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است