مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-09سياسي

مدارس فارس پایه گذار تمدن نوین اسلامی باشند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی خصوصا دانش آموزان و فرهنگیان در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، گفت: - ، محمدخلیل عسکری در آیین اختتامیه جشنواره استانی کوثر ویژه مدارس تمدن سازان اسلامی استان در شیراز، گفت: نیروی انسانی مهم ترین محور برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است که دانش آموزان نقش مهمی در این امر خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با تبیین انقلاب توانست به سمت جهانی سازی گفتمان مقاومت حرکت کند پس باید با الگو گیری از ایشان با راهبردی دقیق، به سمت تمدن سازی حرکت کنیم.

عسکری ادامه داد: تصحیح فرایندها در بخش هایی می تواند در ساختن تمدن نوین اسلامی موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با توجه به 4 محور تربیتی معلم تمدن ساز، مدرسه تمدن ساز، دانش آموز تمدن ساز و اولیای تمدن ساز می توانیم با سرعت به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

او با اشاره به برگزاری این جشنواره هم گفت: از نقاط قوت این جشنواره توجه به قرآن و معنویت، مهارت، فرهنگ و اولیا بود که این نگاه همه جانبه گامی در اجرایی شدن سندتحول بنیادین است.

عسکری ضمن اشاره به مدارس تمدن سازان عنوان کرد: این مدارس با نگاه به افق آینده اسلام در حال انجام فعالیت هایی است که می تواند رویکرد فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فارس پایه گذار تمدن نوین اسلامی باشند

مدارس فارس پایه گذار تمدن نوین اسلامی باشند