مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-09سياسي

شهدای شاخص انقلاب را در نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» به نظاره بنشینید+تصاویر


هم زمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاه عکسی از شهدای انقلاب اسلامی در گالری موزه مرکزی شهدا بر پا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همزمان با چهل و سومین دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس فجرآفرینان با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب در گالری موزه مرکزی شهدا برپا شده است.

در این نمایشگاه که 50 تصویر شامل تصاویر شهدای شاخص انقلاب اسلامی و حس و حال مردم در روز های انقلاب اسلامی در معرض نمایش گذاشته شده، به همت اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 8:30 تا 14:30 تا  22 بهمن ماه به نشانی خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، موزه مرکزی شهدا مراجعه کنند.

در ادامه تصاویری از نمایشگاه عکس فجرآفرینان می آید:                 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران با 25 موزه، 10 هزار و 72 غرفه نمایش آثار، 10 هزار و 622 شهید دارای اثر در موزه ها، 11 هزار و 912 آثار و اسناد موزه ای و 11 هزار و 610 اثر هنری تلاش دارد هویت ملی و وقایع تاریخ این مرز و بوم را به تماشا بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای شاخص انقلاب را در نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» به نظاره بنشینید+تصاویر

شهدای شاخص انقلاب را در نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» به نظاره بنشینید+تصاویر