مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-09سياسي

کاش این فیلم به اندازه «اشک» کارگردانش اثر داشت!/ ادعا علیه یک فیلم


اشک های کیوان علیمحمدی در تجلیل از مقام قهرمانان شهید نیروی هوایی ارتش در حالی به صورت گسترده در فضای مجازی دست به دست شد که فیلمش «2888» با واکنش به شدت منفی مخاطبان همراه شده است! - اشک های کیوان علیمحمدی در تجلیل از مقام قهرمانان شهید نیروی هوایی ارتش در حالی به صورت گسترده در فضای مجازی دست به دست شد که فیلمش 2888 با واکنش به شدت منفی مخاطبان همراه شده است! اینجا تماشا کنید.

چهره روز؛ کیوان علیمحمدی چقدر احترام برانگیز بود لحظه ای که کیوان علیمحمدی یک به یک از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش که در سالن نشست رسانه ای فیلمش حاضر شده بودند، نام می برد و اصحاب رسانه با تشویق این بزرگان نام آور دوران دفاع مقدس را تجلیل می کردند.

نشست رسانه ای فیلم سینمایی 2888 اما به همان اندازه که فرصتی برای تکریم قهرمانان فراموش شده دفاع مقدس بود، تبدیل به تریبونی برای انعکاس یک افسوس و حسرت جمعی هم بود؛ حسرت به هدر رفتن فرصت این تکریم از بزرگان بی رقیب نیروی هوایی، بر پرده نقره ای سینما! کیوان علیمحمدی فیلمسازی به شدت ساختارشکن و علاقه مند به تجربه های فرمی متفاوت در سینما است.

از همان فیلم های ابتدایی که در کنار امید بنکدار کارگردانی می کرد تا همین دو تجربه اخیر که با همراهی علی اکبر حیدری آن ها را به سرانجام رسانده است؛ یکی سینما شهر قصه و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش این فیلم به اندازه «اشک» کارگردانش اثر داشت!/ ادعا علیه یک فیلم

کاش این فیلم به اندازه «اشک» کارگردانش اثر داشت!/ ادعا علیه یک فیلم