مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-09اقتصادي

چگونگی نظارت بر مراکز گردشگری کیش برای نوروز 1401 تشریح شد


مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت بر وضعیت ایمنی مراکز گردشگری و ساماندهی فروش خدمات این حوزه خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری این سازمان ضمن اشاره به اینکه جلساتی با مسوولان اداره استاندارد، آتش نشانی، جامعه هتلداران و خدمات گردشگری کیش برگزار شده است گفت: دو محور در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت که یکی آنها برنامه ریزی در راستای اجرای سیاست های سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به منظور کاهش بروکراسی اداری در فرآیند صدور مجوزها است.

وی در ادامه این مطلب افزود: راهکارهایی برای کاهش بروکراسی اداری ارائه با همکاری تمامی حوزه ها ارائه شد تا در صدور مجوزها با کمترین وقفه انجام شود.

ابراهیمی به نظارت مستمر بر مراکز گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز 1401 از اداره استاندارد و آتشنشانی انتظار می رود نظارت مستمر بر مراکز گردشگری را در دستور کار خود قرار دهند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده و این امر با فعالیت های تیمی به سر انجام برسد، برای تحقق آن نیز همکاری و بازدید مشترک از مراکز گردشگری و تفریحی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی نظارت بر مراکز گردشگری کیش برای نوروز 1401 تشریح شد

چگونگی نظارت بر مراکز گردشگری کیش برای نوروز 1401 تشریح شد