مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-09فرهنگي

قدردانی استاندار آذربایجان غربی از عوامل تولید فیلم موقعیت مهدی


استاندار آذربایجان غربی دیشب پس از تماشای فیلم موقعیت مهدی در سینما ایران ارومیه، این فیلم را از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،محمدصادق معتمدیان با قدردانی از عوامل تولید فیلم موقعیت مهدی ، اظهار داشت: هادی حجازی فر نویسنده و کارگردان فیلم، روایتی واقعی و ملموس را از زندگی شهید مهدی باکری و دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: موقعیت مهدی پیش از آنکه فیلم باشد، واقعیت رشادت هایی را روایت می کند که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یادآوری و ترویج آن هستیم.

وی در ادامه آذربایجان غربی را استانی پیشرو در عرصه های انقلابی و هنری از جمله موسیقی، سینما، صنایع دستی و .

قلمداد کرده و یادآور شد: آذربایجان غربی ظرفیت بالایی در حوزه های مذهبی، فرهنگ و هنر دارد و با تمام توان از این حوزه حمایت خواهم کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین فرهنگ و هنر را بخشی از زندگی مردم استان دانسته و افزود: سینما و رسانه از عواملی هستند که می توانند فرهنگ و تاریخ یک جامعه را بخصوص در حوزه های مذهبی و ارزشی حفظ و ترویج کنند.

معتمدیان در پایان با تاکید بر توجه و حمایت بیشتر از فیلمسازان و هنرمندان انقلابی استان، گفت: فرهنگ زیربنای توسعه است و باید برای توسعه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار آذربایجان غربی از عوامل تولید فیلم موقعیت مهدی

قدردانی استاندار آذربایجان غربی از عوامل تولید فیلم موقعیت مهدی