مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-09سياسي

روابط دوجانبه؛ محور رایزنی محمد حمدان دقلو با ولیعهد ابوظبی


معاون رییس شورای حاکمیتی سودان در جریان دیدار با ولیعهد ابوظبی در خصوص راه های حمایت از روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

- معاون رییس شورای حاکمیتی سودان در جریان دیدار با ولیعهد ابوظبی در خصوص راه های حمایت از روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد حمدان دقلو، معاون رییس شورای حاکمیتی سودان با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در کاخ البحر دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار به بررسی روابط دوجانبه و راه های حمایت و تقویت آن در تمامی زمینه ها پرداختند که در خدمت خواسته های مردم دو کشور سودان و امارات باشد.

محمد حمدان دقلو و بن زاید همچنین در خصوص همکاری مشترک و مسائل منطقه ای و بین المللی مهم و مورد توجه دو کشور امارات و سودان به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر اهمیت هماهنگی مشترک بین دو کشور در تمامی زمینه ها تاکید کردند.

معاون رییس شورای حاکمیتی سودان در اظهاراتی علیه نیروهای انصار الله یمن تاکید کرد که کشورش در مقابله با هر آنچه که امنیت و تمامیت ارضی امارات را تهدید کند، در کنار مردم این کشور می ایستد.

محمد حمدان دقلو در این دیدار ولیعهد ابوظبی را در جریان آخرین تحولات سودان قرار داد و به بررسی شماری از مسائل و پرونده های مهم و مورد توجه دو کشور پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط دوجانبه؛ محور رایزنی محمد حمدان دقلو با ولیعهد ابوظبی

روابط دوجانبه؛ محور رایزنی محمد حمدان دقلو با ولیعهد ابوظبی