مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-09بين الملل

نشست امروز الکاظمی با رهبران امنیتی استان میسان در پی ناآرامی های اخیر


 به دنبال ترور قاضی عراقی در استان میسان عراق و ناآرامی در این استان، مصطفی الکاظمی در ساعات آینده به این استان سفر خواهد کرد.

-  به دنبال ترور قاضی عراقی در استان میسان عراق و ناآرامی در این استان، مصطفی الکاظمی در ساعات آینده به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، به گفته یک منبع محلی امروز(چهارشنبه) مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق از استان میسان که شاهد ناآرامی امنیتی و اختلافات طایفه ای بوده است، بازدید خواهد کرد.

براساس گفته های این منبع، الکاظمی به محض ورود به میسان، یک نشست امنیتی با رهبران استان برگزار خواهد کرد و همچنین با خانواده قاضی احمد الفیصل دیدار خواهد کرد.

قاضی احمد الفیصل السعدی شنبه گذشته پس از شلیک 15 گلوله توسط افراد مسلح ناشناس در محله المعلم در مقابل ساختمان اسناد رسمی در مرکز شهر العماره به طرز فجیعی ترور شد.

شورای عالی قضایی عراق روز یکشنبه ترور این قاضی را به شدت محکوم کرد و از مصطفی الکاظمی خواست تا در مورد فرماندهان امنیتی مسئول در تامین امنیت و ثبات استان میسان تجدید نظر کند.

مصطفی الکاظمی سه شنبه دستور تشکیل فرماندهی عملیات میسان را برای به عهده گرفتن کنترل تمامی دستگاه های امنیتی در این استان که شاهد تنش های امنیتی بود را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امروز الکاظمی با رهبران امنیتی استان میسان در پی ناآرامی های اخیر

نشست امروز الکاظمی با رهبران امنیتی استان میسان در پی ناآرامی های اخیر