مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-09اجتماعي

طرح اورژانس قضایی چه استفاده ای دارد؟


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: باتوجه به نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، این دفاتر می توانند با مدیریت ورودی پرونده به دستگاه قضا نقش مهم و اثرگذاری را ایفا کنند.

- سیدمهدی قویدل در جلسه با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای اجرای طرح مصلحین و حکمین قرآنی استان کرمان، اظهار داشت: در این خصوص جلسات متعددی با مدیران قضایی سطح شهرستان برگزار شده و امروز با یقین کامل ادعا می شود که پروژه مصلحین استان کرمان در کشور رتبه برتر را دارد و الگویی برای سایر استان ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ریل گذاری مصلحین در استان کرمان به خوبی انجام شده است و قطعاً در آینده شاید نتایج بسیار بیشتر و قابل توجه ای از عملکرد مصلحین خواهیم بود، افزود: تاکنون 200 مربی اصلی در سطح استان کرمان توسط مربیان کشوری آموزش دیده اند و هر کدام افرادی را آموزش داده اند که در مجموع تعداد مصلحین در سطح استان به 5 هزار و 350 نفر رسیده است.

قویدل در ادامه به طرح اورژانس قضایی اشاره و تصریح کرد: این طرح نیز از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی استفاده می کند؛ بدین صورت که بسیاری از پرونده هایی که ماهیت پلیسی نداشته و اغلب اختلاف جزیی میان زن و شوهر است و ضرورتی به ثبت در سیستم قضایی نیست، توسط تیم اورژانس قضایی که لیست آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اورژانس قضایی چه استفاده ای دارد؟

طرح اورژانس قضایی چه استفاده ای دارد؟