مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-09پزشكي

پرداخت 9 میلیارد ریال مساعدت دارویی به بیماران خاص خراسان شمالی


سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 9 میلیارد ریال مساعدت دارویی به 3 هزار و 734 بیمار خاص و صعب العلاج استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی وکیلی، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام پرداخت 9 میلیارد ریال مساعدت دارویی به بیماران خاص استان، اظهارکرد: کمک به بیماران صعب العلاج و بیماران خاص ازجمله مهم ترین اقدامات معاونت غذا و داروی دانشگاه است.

وی گفت: اجرای برنامه های عملیاتی مطابق اسناد بالادستی در حوزه مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، مکمل ها، فرآورده های طبیعی، سنتی، داروهای تحت کنترل، شیرخشک، تجهیزات و ملزومات پزشکی و.

در اولویت برنامه های این معاونت قرار دارد.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام 291 مورد بازرسی طی سال جاری از شرکت های پخش دارویی و داروخانه های سطح استان خبر داد و افزود: طی همین مدت، تعداد 47 پروانه داروخانه شامل تأسیس و تمدید مسئول فنی و نیز 16 مورد مجوز بهره برداری صادر شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره ای از مراکز عرضه و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی در سطح استان و همچنین مراکز درمانی و واحدهای تولیدی، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 9 میلیارد ریال مساعدت دارویی به بیماران خاص خراسان شمالی

پرداخت 9 میلیارد ریال مساعدت دارویی به بیماران خاص خراسان شمالی