مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 03:122022-02-08ورزشي

به بهانه تعویق سه باره انتخابات بسکتبال/ وقتی کرونا بهانه شد!


در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال امروز (چهارشنبه) برگزار شود، برگزاری مجمع این فدراسیون برای سومین به تعویق افتاد که باعث ایجاد حواشی بسیاری می شود.

- به بهانه تعویق سه باره انتخابات بسکتبال/ وقتی کرونا بهانه شد! در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال امروز (چهارشنبه) برگزار شود، برگزاری مجمع این فدراسیون برای سومین به تعویق افتاد که باعث ایجاد حواشی بسیاری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که قرار بود مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال پس از دوبار به تعویق افتادن امروز (چهارشنبه) 20 بهمن برگزار شود، روز گذشته 19 بهمن منصور اردستانی دبیر مجمع این انتخابات خبر از به تعویق افتادن سه باره این انتخابات داد! طبق آخرین اطلاعیه ای که از زبان دبیر مجمع توسط روابط عمومی فدراسیون منتشر شد، فعلا زمان جدید برگزاری مجمع نیز مشخص نیست.

در متن بیانیه فدراسیون آمده است: باستحضار می رساند به دلیل بروز شرایط خاص بهداشتی و قرار گرفتن کشور در اوج پیک ششم کرونا (با سویه امیکرون)، ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت افراد و نیز تقاضای تعداد قابل توجهی از اعضای محترم مجمع (بیش از یک سوم اعضا) و بنا به هماهنگی های بعمل آمده با وزارت ورزش و جوانان، جلسه مجمع انتخاباتی رییس و اعضای انتخابی هیأت رییسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه تعویق سه باره انتخابات بسکتبال/ وقتی کرونا بهانه شد!

به بهانه تعویق سه باره انتخابات بسکتبال/ وقتی کرونا بهانه شد!