مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 02:422022-02-08دانش

استاد دانشگاه هاروارد: به زودی موجودات فضایی را خواهیم دید


لوب در ماه ها و سال های اخیر به دلیل ادعاهای مطمئن خود در مورد وجود تمدن های بیگانه با فناوری پیشرفته، توجه عمومی زیادی را به خود جلب کرده است.

- لوب در ماه ها و سال های اخیر به دلیل ادعاهای مطمئن خود در مورد وجود تمدن های بیگانه با فناوری پیشرفته، توجه عمومی زیادی را به خود جلب کرده است.

پروفسور آوی لوب که سابقه ای طولانی در اظهار نظر درباره فرازمینی ها و یوفوها دارد، در تازه ترین ادعای خود مطرح کرده است که می توان یک تصویر با وضوح بالا از یک یوفو را ظرف دو سال آینده دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، به نظر می رسد پروفسور آوی لوب (Avi Loeb) تا زمانی که جامعه علمی، تحقیقات در مورد اشیای پرنده ناشناس(یوفوها) را جدی نگیرد، آرام نخواهد گرفت.

این استاد جنجالی دانشگاه هاروارد در مصاحبه ای جدید با گاردین گفت که ممکن است تنها چند ماه تا دیدن اولین تصویر به اندازه کافی با جزییات و واضح از فرازمینی ها فاصله داشته باشیم تا شواهد غیرقابل انکاری ارائه کنیم که مشاهداتی که گاه به گاه گزارش شده است، همان یوفوها و فضاپیماهای بیگانه هستند.

وی می گوید، قصد دارد طی دو سال آینده با کمک یک گروه بزرگ از دانشمندان و شبکه گسترده ای از دوربین ها و تلسکوپ ها، یک تصویر با وضوح بالا از اشیای پرنده ناشناس ثبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه هاروارد: به زودی موجودات فضایی را خواهیم دید

استاد دانشگاه هاروارد: به زودی موجودات فضایی را خواهیم دید