مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-08سياسي

کارکرد خبرسازی های جعلی از مذاکرات وین


مذاکرات وین به نقطه ای رسیده که تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ادراک سازی می تواند بر شکل گیری تصمیمات سیاسی از سوی کشورها تاثیرات جدی داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دور هشتم مذاکرات وین میان نمایندگان ایران و 1+4 با بازگشت هیئت های سیاسی به وین از امروز سه شنبه مجددا از سر گرفته می شود.

اگرچه مذاکرات در وین با وقفه چند روزه روبرو بود ولی انتظار می رود که هیئت های سیاسی در پایتخت ها روزهای پرکاری را برای رایزنی با مقامات عالی کشورهای خود سپری کرده باشند.

به صورت طبیعی طی روزهای آینده مشخص خواهد شد که رایزنی در پایتخت ها به چه میزان توانسته در رفع گره های مذاکراتی که به تعبیر دیپلمات های حاضر در وین، باز کردن آنها نیازمند تصمیم سیاسی است، موثر بوده باشد.

از سویی؛ با توجه به اینکه موضوعات مورد بحث به نقاط کلیدی و حساس رسیده، به همان میزان که جنگ اراده ها و استدلال ها در اتاق مذاکرات بالا گرفته در بیرون آن نیز طرف غربی بر اساس رویه جاری خود سعی می کند عملیات رسانه ای برای روایت سازی وارونه را جایگزین فقدان ابتکار عمل در گفتگوهای سیاسی کند.

در همین راستا؛ چنانچه طی روزهای گذشته در موارد متعدد شاهد بوده ایم، ایالات متحده به عنوان رکن اصلی طرف غربی حاضر در مذاکرات، تمام تلاش خود را برای  نمایش حسنِ نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد خبرسازی های جعلی از مذاکرات وین

کارکرد خبرسازی های جعلی از مذاکرات وین