مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-08فرهنگي

سعید تشکری، نویسنده درگذشت


این نویسنده و فیلمنامه نویس دوشنبه 18 بهمن تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما در نهایت تلاش ها برای نجات وی بی نتیجه ماند.

- سعید تشکری از نویسندگان و فیلمنامه نویسان کشور و صاحب اثر من هستم گیلگمش که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان رضوی مشهد بستری شده بود دارفانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این نویسنده و فیلمنامه نویس دوشنبه 18 بهمن تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما در نهایت تلاش ها برای نجات وی بی نتیجه ماند.

سعید تشکری (زاده 1342) نویسنده، کارگردان رمان نویس و فیلمنامه نویس، کارگردان و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی عضو کانون ملی منتقدان تئاتر، عضو بین المللی کانون جهانی تئاتر (ITCA)، مدرس ادبیات نمایشی و داستان نویسی است.

وی فعالیت خود را از سال 1360 با چاپ مقالات در مطبوعات در حوزه ادبیات و هنر، چاپ آثار ادبی در قالب های مختلف رمان و نمایشنامه، ساخت فیلم و نگارش سریال های تلویزیونی و نگارش نمایشنامه های رادیویی آغاز کرد.

رمان های وصل هزار مجنون (نیستان، 1389) سیمیا (1398)، هزار و سیصد و پنجاه و هفت، قصه اول: ناهید (سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، 1396)، وقتی زمین دروغ می گوید (نیستان، 1391) و سینما مایاک (کوچه، 1398) بخشی از آثار اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید تشکری، نویسنده درگذشت

سعید تشکری، نویسنده درگذشت