مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-08فرهنگي

یک نشست احساسی و پراشک برای 2888


نشست فیلم سینمایی 2888 با حضور تعدادی از قهرمان های نیروی هوایی در زمان جنگ تحمیلی، جوی احساسی و اشک های کارگردانی که نتوانست جلسه را به پایان برساند، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین فیلمی که سه شنبه 19 بهمن ماه در سینمای رسانه برای خبرنگاران و منتقدان و مهمان های ویژه در جشنواره فجر به نمایش درآمد، 2888 به کارگردانی کیوان علیمحمدی محمدی و علی اکبر حیدری بود که علی اوجی هم تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است.

در نشست مطبوعاتی این فیلم، ابتدا اوجی با ارائه آماری از خلبان هایی که در زمان جنگ حضور داشتند و شهید یا جاویدالاثر شده اند، از حاضران خواست که 30 ثانیه بایستند و تعدادی از خلبان های نیروی هوایی که در سالن بودند را تشویق کنند.

کیوان علی محمدی به تعدادی از خلبان های نامداری که در زمان جنگ حضور داشتند و امروز به تماشای فیلم نشستند از جمله تیمسار نمکی ، تیمسار زارعی نژاد، تیمسار عتیقه چی و تیمسار رستمی اشاره کرد.

کیوان علی محمدی همچنین یادآور شد که دو سال قبل با همین تیم فعلی، با فیلم شهر قصه به جشنواره فجر آمده بود و بعد از برگزاری نشست خبرنگاری سراغ او رفته که فیلم را دوست داشته و از همان جا رفاقت میان آن دو شکل گرفت.

او به اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر جوان سینما اشاره می کرد که سال گذشته مدتی پس از پایان جشنواره فجر به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نشست احساسی و پراشک برای 2888

یک نشست احساسی و پراشک برای 2888