مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-08سياسي

نیازمند اتاق فکر برای آینده انقلاب اسلامی هستیم


ایجاد اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی را به عنوان اتاق فکر انقلاب اسلامی ضروری می دانیم و نیازمند اتاق فکر برای آینده انقلاب هستیم.

- حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی، دبیر کل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در موسسه طلوع مهر قم برگزار شد، عنوان کرد: ایجاد اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی را به عنوان اتاق فکر انقلاب اسلامی ضروری می دانیم و نیازمند اتاق فکر برای آینده انقلاب هستیم.

وی افزود: برای ثبات و تداوم شکوهمند انقلاب باید طرح و برنامه جامع و حساب شده داشته باشیم و منتظر نمانیم تا دیگران به ما نسخه نجات بدهند، بایستی با وظیفه شناسی و اقدام به موقع مانع از بروز رخوت وانفعال در بین نیروهای انقلاب شویم و همه تلاش خود را برای کارآمدی افزون تر انقلاب بکار گیریم، امری که متأسفانه در این 40 ساله انقلاب، اقدام جدی برای آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اقداماتی که عده ای برای مقابله با تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی انجام می دهند و با تأکید بر ضرورت توجه و فعالیت بیشتر در این زمینه گفت: اگر همگرایی و هماهنگی بین نیروهای انقلاب بیشتر شود وبجای دفع و حذف یکدیگر، به فکر اتحاد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند اتاق فکر برای آینده انقلاب اسلامی هستیم

نیازمند اتاق فکر برای آینده انقلاب اسلامی هستیم