مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-08سياسي

اردوی جهادی دانشجویان خواهر علوم قرآنی بجنورد برگزار شد


مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد از برگزاری اردوی 4 روزه در روستای ارکان خبر داد و گفت: رفع برخی مشکلات اقتصادی و برگزاری کلاس های آموزشی بخشی از برنامه ها بود.

- اظهار کرد: اردوی جهادی دانشجویان خواهر دانشکده علوم قرآنی بجنورد به مدت 4 روز در روستای ارکان برگزار شد.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد ادامه داد: این اردو با موضوعاتی همچون تشکیلاتی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 12 دانشجو در این اردو، افزود: یکی از مهمترین اقدامات بسیج باید مشارکت مردم در امور باشد لذا در راستای این هدف 5 بانو از ساکنان روستا و 15 دانش آموز را در اجرای مراسم مشارکت دادیم.

ارکانی بیان داشت: توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، توزیع 120 بسته لوازم التحریر، توزیع 500 وعده غذای گرم، توزیع البسه و آموزش ریاضیات، زبان، قرآن و احکام از جمله برنامه های این اردو بود.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد تصریح کرد: در مجموع بیش از 150 دانش آموز از خدمات مختلف تیم جهادی استفاده کردند.

وی در ادامه به اقدامات کارگروه اقتصادی اشاره کرد و افزود: تیم اقتصادی از بازارچه محلی این روستا بازدید کرد و در همان لحظه با مطالبه گری از مسئولان ارشد استان و حضور آن ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشجویان خواهر علوم قرآنی بجنورد برگزار شد

اردوی جهادی دانشجویان خواهر علوم قرآنی بجنورد برگزار شد