مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-08دانش

قطعاً امتحانات و کلاس های علمی دانشگاه ها حضوری برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای برنامه ریزی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم وجود دارد؛ - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: از سرگیری آموزش حضوری با جدیت در وزارت علوم دنبال می شود و برگزاری حضوری واحد های درسی عملی و برگزاری امتحانات پایان ترم قطعأ حضوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای برنامه ریزی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم وجود دارد؛ گفت قطعاً این امتحانات حضوری برگزار می شود و دانشگاه ها به گونه ای برنامه ریزی کنند که حوزه های آزمون دروس با تراکم جمعیت کمتری مواجه باشد و در این راستا طولانی کردن ایام برگزاری امتحانات به ما کمک می کند.

وی افزود: برگزاری حضوری کلاس های عملی در زمان شیوع کرونا در دانشگاه ها تجربه شده است و این مهم با برنامه ریزی نحوه و زمان حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی این امکان وجود دارد.

معاون آموزشی وزیر علوم با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط متفاوت و مختلف استان ها امکان برگزاری حضوری کلاس های درس در همه استان ها میسر نیست گفت: دلیلی برای برگزاری مجازی همه کلاس های درس نیست و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حتماً تعدادی از دروس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعاً امتحانات و کلاس های علمی دانشگاه ها حضوری برگزار می شود

قطعاً امتحانات و کلاس های علمی دانشگاه ها حضوری برگزار می شود