مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-08بين الملل

باید با رژیم نژادپرست صهیونیستی مبارزه و برای انزوای آن تلاش کرد


«ماندلا ماندلا» با بیان اینکه نژادپرستی آفریقای جنوبی و رژیم صهیونیستی تفاوتی ندارد و غربی ها از هر دو حمایت کرده اند، بر ضرورت مبارزه همه جانبه با این رژیم و تلاش برای انزوای آن تأکید کرد.

- ماندلا ماندلا با بیان اینکه نژادپرستی آفریقای جنوبی و رژیم صهیونیستی تفاوتی ندارد و غربی ها از هر دو حمایت کرده اند، بر ضرورت مبارزه همه جانبه با این رژیم و تلاش برای انزوای آن تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ماندلا ماندلا فعال حقوق بشری و نوه نلسون ماندلا رهبر آفریقای جنوبی و رییس جمهور پیشین این کشور، با اشاره به اهمیت گزارش اخیر سازمان عفو بین الملل درباره سیاست نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها گفت: این گزارش تأیید می کند اسراییل رژیمی نژادپرست است.

این گزارش بی سابقه هم نیست و تا زمانی که تل آویو به اشغالگری، پاکسازی نژادی و کشتار جمعی علیه فلسطینی ها ادامه دهد، آخرین گزارش هم نخواهد بود.

ماندلا که با پایگاه خبری عربی 21 مصاحبه می کرد در ادامه افزود: نژادپرستی اسراییل همان نژادپرستی رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی است و تنها اختلاف این دو فقط در درجه شدت این نژادپرستی است.

وی درباره نقش نهادهای زیرمجموعه سازمان ملل در واکنش به نژادپرستی رژیم صهیونیستی گفت: اعلام پایبندی نهادهای بین المللی یک موضوع است و واقعیت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با رژیم نژادپرست صهیونیستی مبارزه و برای انزوای آن تلاش کرد

باید با رژیم نژادپرست صهیونیستی مبارزه و برای انزوای آن تلاش کرد