مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-08سياسي

آزادی 219 زندانی گیلان از ابتدای سال تاکنون


میدرکل زندان های گیلان، از آزادی زندانیان خبر داد و متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از 219 زندانی را آزاد کردیم.

- رضا محمدی اصل در حاشیه بازدید رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از زندان های استان گیلان، سند تحولی و ماموریتی که در این مسیر مشخص شده را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: یکی از تلاش ها جهت ساخت بستر اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان حضور کارآفرینان و صاحبنظران فن است.

وی حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و همچنین مقامات استانی را یکی از پله های صعود در زمینه اشتغال برای زندانیان عنوان کرد و افزود: با توجه به توانمندی های بسیج و حضور جهادی در همه عرصه ها، می توانیم در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی زندانیان کمکی های شایانی کسب کنیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، هر گونه تلاش برای کسب و کار خانواده های زندانیان را با آموزش مناسب برای این گروه هدف بسیار پربار دانست و عنوان کرد: اشتغالزایی برای زندانی و خانواده او فرصتی را برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه فراهم می کند.

محمدی اصل در ادامه، از آزادی زندانیان خبر داد و متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از 219 زندانی را آزاد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 219 زندانی گیلان از ابتدای سال تاکنون

آزادی 219 زندانی گیلان از ابتدای سال تاکنون