مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-08اجتماعي

منش می تواند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تحول آفرین باشد


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان می تواند با نگاه تحول آفرینی در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، - ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان می تواند با نگاه تحول آفرینی در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، مسائل اجتماعی و فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جعفری در نشستی با دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: جهاددانشگاهی بعنوان یک دستگاه اجرایی و دانشگاهی با توجه به توانایی های شاخصی که در کارنامه چندساله فعالیت خود دارد می تواند در ارائه راهکارهای علمی برای رفع آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از پتانسیل جوانان ایده پرور و علاقمند باید استفاده شود، افزود: ما در همه حوزه ها و دستگاه هایی که به نحوی تأثیرات گسترده ای دارند نیاز به ایده های جدید و خلاقانه داریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه پتانسیل ها و توانایی های این مرکز لازم است به اطلاع دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی رسانده شود، گفت: دستگاه های مرتبط می توانند از این نوآوری ها برای ایجاد تحول در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش می تواند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تحول آفرین باشد

منش می تواند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تحول آفرین باشد