مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-08سياسي

همدان 429 شهید جاویدالاثر دارد/شاعران با زبان هنر مظلومیت شهدا را بیان کنند


مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: شاعران با هنر شعر خود می توانند مظلومیت، شجاعت، قهرمانی و دلاورمردی و حماسه شهدا و رزمندگانمان در دوران دفاع مقدس را با زبان اثر گذارتری بیان کنند.

- ایسنا/همدان مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: شاعران با هنر شعر خود می توانند مظلومیت، شجاعت، قهرمانی و دلاورمردی و حماسه شهدا و رزمندگانمان در دوران دفاع مقدس را با زبان اثر گذارتری بیان کنند.

سردار مهدی فرجی در محفل ادبی عصر دلتنگی با اشاره به سالگرد والفجر هشت به عنوان یکی از بزرگترین و پیچیده ترین عملیات های نظام جمهوری اسلامی در دنیا اظهار کرد: از هشت هزار شهید دفاع مقدس استان همدان دو هزار و 100 شهید مربوط به سه عملیات کربلای چهار،کربلای پنج و والفجر هشت بوده است.

وی با اشاره به 750 تا 800 شهید استان همدان در عملیات والفجر هشت و 1100 شهید در کربلای پنج افزود: استان همدان جز استان هایی است که بیشترین شهدای مفقود الاثر را دارد و هنوز خانواده 429 شهید کشورمان منتظر و چشم به راه بازگشت پیکر شهید عزیز خود هستند که شاعران با زبان هنر خود حتما به این شهدا بپردازند.

وی با بیان اینکه سالگرد عملیات والفجر 8 بخشی از اقتدار ملی کشورمان به شمار می رود،خاطر نشان کرد: از 750 شهید عملیات والفجر هشت 90 درصد رزمندگان از جوانان و بیشترین آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان 429 شهید جاویدالاثر دارد/شاعران با زبان هنر مظلومیت شهدا را بیان کنند

همدان 429 شهید جاویدالاثر دارد/شاعران با زبان هنر مظلومیت شهدا را بیان کنند