مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-08سياسي

خاکریز ساحل اروندرود در آینده ای نزدیک برداشته می شود


خاکریز ساحل اروندرود که از سال 1367 و در جریان جنگ تحمیلی برای عملیات دفاعی طراحی و ساخته شده بود در آینده ای نزدیک برداشته می شود.

- ، احمد وحیدی ظهر امروز با حضور در بازدید از خاکریز مرزی اروندرود در آبادان اظهار کرد: اعتبارات مالی بیشتری برای توسعه شهری در آبادان و خرمشهر اختصاص خواهد یافت.

وحیدی افزود: خاکریز ساحل اروندرود که از سال 1367 و در جریان جنگ تحمیلی برای عملیات دفاعی طراحی و ساخته شده بود در آینده ای نزدیک برداشته می شود.

وی تاکید کرد: پس از برداشته شدن این خاکریز با هدف استفاده همگانی از ظرفیت های گردشگری و صیادی، سواحل اروندرود برق رسانی و روشنایی، آسفالت سازی و زیباسازی می شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به دستور اخیر رییس جمهور مبنی بر مسئولیت این وزارتخانه در راستای آماده سازی سواحل آزاد شده برای بهره برداری عمومی گفت: آزادسازی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده همه مردم، بیشتر در سواحل شمالی کشور اجرایی شده هرچند سواحل جنوبی را هم شامل می شود.

وحیدی افزود: طرح آماده سازی سواحل برای استفاده عمومی آغاز شده است و هر میزان از سواحل که از دست ساحل خواران آزاد می شود در اختیار شهرداری ها، سپس بخشداری ها قرار داده می شود تا امکانات رفاهی و بستر لازم برای بهره مندی مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکریز ساحل اروندرود در آینده ای نزدیک برداشته می شود

خاکریز ساحل اروندرود در آینده ای نزدیک برداشته می شود