مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-08اقتصادي

بازسازی مدارس سنگی استان ایلام نیازمند 2 هزار میلیارد ریال است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه بازسازی مدارس سنگی استان ایلام نیازمند 2 هزار میلیارد ریال است، گفت: 121 مدرسه با 390 کلاس درس در استان ایلام سنگی است.

- ، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در آیین افتتاح طرح های آموزشی ایلام با بیان اینکه سرانه آموزشی ایلام 5.

2 مترمربع است، افزود: این رقم پس از راستی آزمایی و بررسی دقیق بدست آمد که نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و ساخت فضاهای آموزشی برای افزایش این شاخص هستیم.

وی ادامه داد: 2 باب هنرستان نیمه کاره در استان نیز نیازمند تخصیص اعتبار است که امیدواریم در آینده نزدیک اعتبارات لازم به آن اختصاص یابد تا شاهد تکمیل این 2 باب هنرستان باشیم.

وی تاکید کرد: همچنین 2 پروژه آموزشی در شهرستان های آبدانان و ایوان نیز موجود هستند که برای تکمیل آنان 200 میلیارد ریال نیاز است.

استاندار ایلام بیان داشت: 121 مدرسه با 390 کلاس درس در استان ایلام سنگی است که هزینه بازسازی این مدارس 2 هزار و 340 میلیارد ریال است.

بهرام نیا با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: برای 2 باب استخر در استان ایلام از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری 300 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: در این راستا 2 باب سالن ورزشی نیمه کاره نیز در شهرستان های چرداول و آبدانان نیازمند تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مدارس سنگی استان ایلام نیازمند 2 هزار میلیارد ریال است

بازسازی مدارس سنگی استان ایلام نیازمند 2 هزار میلیارد ریال است