مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-08پزشكي

بستری شدن 17درصدی کودکان مبتلا به اُمیکرون


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از روند روبه رشد کودکان بستری مبتلا به سویه اُمیکرون در شهرستان های تحت پوشش این خبر داد و گفت: در دو هفته اخیر تنها یک مورد مرگ در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه ثبت شده است.

- دکتر حسین شیبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار مبتلایان، بستری ها و موارد مثبت سرپایی مراجعه کننده به مراکز درمانی و اورژانس شهرستان های شاهرود و میامی، از هر 100 کودک مشکوک مبتلا به سویه اُمیکرون 17 کودک در بیمارستان بستری شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه همه گیری ویروس کرونا در جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مانند سایر نقاط کشور با شیب تند در حال افزایش است به روند صعودی کودکان بستری در بخش کرونا پرداخت و اظهار کرد: دو تن از کودکان مبتلا به این بیماری در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بستری هستند.

وی از افزایش قابل توجه مراجعه کنندگان سرپایی در یک هفته اخیر خبر داد و افزود: اگر این روند افزایشی مراجعین سرپایی ادامه یابد، میزان بستری ها نیز شیب تندتری پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: 60 مبتلا به کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند که 10تن از آنها بخش مراقبت های ویژه (ICU) به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 17درصدی کودکان مبتلا به اُمیکرون

بستری شدن 17درصدی کودکان مبتلا به اُمیکرون