مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-08اقتصادي

گازرسانی به روستاهای طالقان طبق برنامه پیش نرفت


قرار بود تا سال 1401 تمام روستاهای طالقان به گاز وصل شوند ولی در شرایط موجود به نظر می رسد به برنامه زمانبندی شده نمی رسیم.

- ایسنا/البرز فرماندار طالقان گفت: قرار بود تا سال 1401 تمام روستاهای طالقان به گاز وصل شوند ولی در شرایط موجود به نظر می رسد به برنامه زمانبندی شده نمی رسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد حسینی نسب روز سه شنبه 19 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه 20 بهمن استاندار البرز با هیئت همراه مهمان شهرستان طالقان است.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر در مجموع 50 پروژه عمرانی و خدماتی در طالقان به بهره برداری می رسد که اعتبار هزینه شده برای آنها بیش از 40 میلیارد تومان است.

وی افزود: طی این دهه پنج روستا در طالقان به شبکه گاز وصل می شود که چهار مورد از آنها در بالا طالقان و یک مورد هم در پایین طالقان است.

وی توضیح داد: قرار بود طی این هفته 22 روستا در طالقان به گاز وصل شود که به دلیل مسائل مالی و قطع همکاری برخی پیمانکاران این روند با تاخیر مواجه شد.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر 25 روستا در طالقان به گاز وصل شده و اقدامات لوله کشی داخلی 35 روستا نیز به پایان رسیده است.

فرماندار طالقان اظهار کرد: قرار بود تا سال 1401 تمام روستاهای طالقان به گاز وصل شوند ولی در شرایط موجود به نظر می رسد به برنامه زمانبندی شده نمی رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به روستاهای طالقان طبق برنامه پیش نرفت

گازرسانی به روستاهای طالقان طبق برنامه پیش نرفت