مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-08اقتصادي

اشغال 35 تا 45 درصدی هتل های همدان/ جلوی خانه مسافرهای غیرمجاز گرفته شود


نایب رییس هتلداران همدان از اشغال 35 تا 45 درصدی هتل های همدان خبر داد و گفت: جلوی فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز گرفته شود.

- منصور شعبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا مسافرت ها شکل نگیرد هتل ها جان نمی گیرند اظهار کرد: حدود دو سال است که هتل ها زیان ده شده اند و تنها رونق گردشگری و سفر می تواند این مشکل را برطرف کند.

وی با بیان اینکه درصد اشغال هتل ها همچنان پایین است گفت: در حال حاضر درصد اشغال هتل ها 35 تا 45 درصد است که این میزان نیز با در نظر گرفتن تخفیف 40 درصدی در ایام زمستان محقق شده است.

نایب رییس جامعه هتلداران همدان یکی از مشکلات اصلی را فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز دانست و گفت: خانه مسافرها با فعالیت غیرمجاز خود مسافرهای ما را در مسیر می برند و جالب اینجاست که به هیچ کجا از جمله دارایی و اماکن و.

هم پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای هتل ها برپایی مراسم های مختلف است گفت: سالن های همایش و باغ های حاشیه شهر با شرایط مختلفی این مراسم را برگزار می کنند که باز هم فرصت از هتل ها گرفته می شود.

 شعبانی در ادامه با بیان اینکه هتل های همدان در ایام عید نوروز آماده پذیرش مسافر هستند گفت: در صورت فراهم شدن شرایط سفر از سوی ستاد ملی کرونا، امیدواریم گردشگری همدان و هتل ها نیز رونق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال 35 تا 45 درصدی هتل های همدان/ جلوی خانه مسافرهای غیرمجاز گرفته شود

اشغال 35 تا 45 درصدی هتل های همدان/ جلوی خانه مسافرهای غیرمجاز گرفته شود