مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-08اقتصادي

افتتاح 18 طرح بنیاد مسکن در استان سمنان/ 168 روستا بهسازی شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از بهره برداری 18 طرح بنیاد مسکن در استان طی دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه ها بهسازی و اصلاح معابر روستایی را شامل می شود.

- علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 18 پروژه بنیاد مسکن در روستاهای استان سمنان به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر 53 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ها از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه صرف شده است، افزود: این طرح ها بیشتر حوزه بهسازی و اصلاح معابر روستایی را می شود که در کل استان سمنان به انجام رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بابیان اینکه این طرح ها در گرمسار، سمنان، مهدی شهر، دامغان، میامی و شاهرود اجرا شدند، ابراز داشت: فضاسازی، پیاده روسازی، جدول گذاری، خیابان سازی و آسفالت از جمله اقداماتی بود که در روستاهای این شهرستان ها انجام شده است.

فلاحی بابیان اینکه تاکنون در 168 روستای استان سمنان به مساحت 571 هزار و 423 متر مربع از محل دریافت و جذب قیر رایگان به میزان 18 هزار و 781 تن کار بهسازی و اصلاح معابر صورت گرفته است، تصریح کرد: برای سال جاری نیز مقدار پنج هزار تن قیر به ارزش 487 میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح معابر در 70 روستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 طرح بنیاد مسکن در استان سمنان/ 168 روستا بهسازی شد

افتتاح 18 طرح بنیاد مسکن در استان سمنان/ 168 روستا بهسازی شد