مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-07اقتصادي

بورس به هشت سال قبل بازگشت؟


شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با کاهش مواجه شد و به روندی که این هفته در پیش گرفته، ادامه داد.

- ، بورس تهران امروز دوشنبه 18بهمن ماه 1400 با افتی بیش از هفت هزار واحدی به کانال یک میلیون و 274هزار واحدی بازگشت تا سهامداران باز هم نسبت به آینده بازار و ریزش های مکرر بورس نگران شوند.

شاخص هم وزن نیز مانند شاخص کل امروز با افت قابل توجهی مواجه شده و بیش از 2500واحد ریزش را تجربه کرده و وارد محدوده 323هزار واحدی شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به دو هزار و 620میلیارد تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش چشمگیری را داشت به سال 92 بازگشتیم؟ بسیاری از سهامداران با انتقاد از عملکرد دولت در شبکه های اجتماعی، از وجود مشابهت های بسیاری در بازار سرمایه با بورس سال 92 سخن گفته و شرایط کنونی را نگران‎کننده ارزیابی می کنند.

عمده فعالان بازار در پیج های بورسی در اینستاگرام و توییتر انتقاداتی جدی را به دولت ابراهیم رییسی وارد کرده و سیاست های اجرایی تیم اقتصادی دولت سیزدهم را نه تنها مخرب می دانند بلکه بسیاری اعتقاد دارند که مردان اقتصادی دولت کنونی علاوه بر اتخاذ تصمیمات غلط بلکه نسبت به اشتباه بودن این تصمیمات آگاه نیستند که این امر ناشی از سطح نازل تخصص محور بودن انتصابات ابراهیم رییسی در کابینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس به هشت سال قبل بازگشت؟

بورس به هشت سال قبل بازگشت؟