مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-07اقتصادي

افتتاح پروژه خطوط ریلی جدیدالاحداث مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و بندرعباس برای حمل اسید


در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه خطوط ریلی جدیدالاحداث مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و بندرعباس برای حمل اسید سولفوریک به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه خطوط ریلی جدیدالاحداث مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و بندرعباس برای حمل اسید سولفوریک به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری پ‍روژه زیرساخت های انتقال اسید شرکت ملی صنایع مس ایران عصر امروز 18 بهمن در این مراسم که مدیرکل راه آهن استان هرمزگان نیز حضور داشت، اظهار کرد: پروژه طرح جامع انتقال، ذخیره سازی و صادرات اسید سولفوریک در دو بخش اصلی طراحی و اجرا شد.

بخش اول این است که محصول اسید را به پایانه صادراتی بندرعباس برسانیم که در این راستا پروژه زیرساخت حمل ریلی را داریم، بخش دوم نیز این است که چگونه این اسید را نگه داری و صادر کنیم.

پیمان ابروان افزود: در این راستا سه زیرپروژه در بخش نخست طرح که شامل امکانات حمل و نقل ریلی و جاده ای اسید سولفوریک است با سرمایه گذاری 1180 میلیارد ریال و 885 هزار یورو انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: در بخش نخست طرح، احداث خطوط ریلی، ساخت 100 دستگاه واگن مخزن دار با ظرفیت حمل 65.

5 تن اسید سولفوریک به ازای هر واگن و ساخت 200 دستگاه ایزوتانک با ظرفیت حمل 24 تن به ازاء هر دستگاه از طریق خطوط جاده ای و ظرفیت حمل 34 تن به ازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه خطوط ریلی جدیدالاحداث مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و بندرعباس برای حمل اسید

افتتاح پروژه خطوط ریلی جدیدالاحداث مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و بندرعباس برای حمل اسید