مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-07ورزشي

اعزام بانوان بسکتبالیست خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته دو کشور


نایب رییس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام تیم بسکتبال بانوان استان  با 15 بسکتبالیست به مسابقات لیگ دسته دو کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام تیم بسکتبال بانوان استان  با 15 بسکتبالیست به مسابقات لیگ دسته دو کشور خبر داد.

آیدا رمضان زاده، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته دو کشور، اظهار کرد: این مسابقات از اول اسفند ماه امسال آغاز می شود و تیم خانه بسکتبال خراسان شمالی سوم اسفند ماه برای دور رفت این مسابقات به تهران اعزام می شود.

رمضان زاده به تمرینات تیم لیگ دسته دو کشور اشاره کرد و گفت: این تیم حدود دو ماه است که اردوی تمرینی خود را به خوبی شروع کرده و برای این مسابقات آماده می شود.

وی افزود: در حال حاضر 18 بازیکن در اردوی تمرینی که در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد است، حضور دارند و تمامی بازیکنان بومی خراسان شمالی هستند.

نایب رییس هیئت بسکتبال خراسان شمالی ادامه داد: این مسابقات با حضور 37 تیم از سراسر کشور در قالب 8 گروه آغاز می شود و تیم خانه بسکتبال خراسان شمالی با تیم های راد تهران، پارس تهران و خانه بسکتبال بابل در گروه c هم گروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بانوان بسکتبالیست خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته دو کشور

اعزام بانوان بسکتبالیست خراسان شمالی به مسابقات لیگ دسته دو کشور