مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-07سياسي

عاملی: تنها راه حفظ حاکمیت ملی و جایگاه بین المللی کشور، توسعه علم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اولین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب با حضور آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی، - نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: تنها راه برای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و جایگاه بین المللی کشور، علم است و انقلاب اسلامی در توسعه علم خدمات ارزنده ای داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اولین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب با حضور آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها و برخی از مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

آیت الله عاملی در این همایش با بیان اینکه باید عصاره مقالات این همایش به منشوری برای تصمیم گیری در وزارت علوم تبدیل شود، گفت: تنها راه برای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و جایگاه بین المللی کشور، علم است و انقلاب اسلامی در توسعه علم خدمات ارزنده ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در اردبیل معامله علم و اساتید در دانشگاه آرمانی ممنوع است، گفت: دانشگاه آرمانی باید در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کند و گره های علمی و صنعتی جامعه را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی: تنها راه حفظ حاکمیت ملی و جایگاه بین المللی کشور، توسعه علم است

عاملی: تنها راه حفظ حاکمیت ملی و جایگاه بین المللی کشور، توسعه علم است