مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-07ورزشي

استفاده از ظرفیت بنای تاریخی «پوستی زاده» در توسعه گردشگری


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بنای تاریخی «پوستی زاده» با تعریف کاربری مناسب در خدمت عرصه های عمومی گردشگری قرار خواهد گرفت.

- همدان -رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بنای تاریخی پوستی زاده با تعریف کاربری مناسب در خدمت عرصه های عمومی گردشگری قرار خواهد گرفت.

به گزارش، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی با بیان اینکه بنای تاریخی پوستی زاده بنای واجد ارزش با تعریف کاربری مناسب پس از مرمت و خروج از عملکرد اداری در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ بومی همدان به ماهیت اصلی خود باز می گردد، اضافه کرد: شهرداری به جز بنای پوستی زاده مالک بنای تاریخی نورمهال در پارک پرواز نیز است که در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مرمت بناها و سازه های تاریخی به تنهایی نمی تواند آنها را از گزند رخدادهای طبیعی در امان نگه دارد، یادآور شد: بهره وری اصولی از بناهای تاریخی برای بقای آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه باشد.

وی ضمن انتقاد از اقدام برخی از نهادها و حتی مردم در سالیان گذشته برای تخریب تعداد زیادی از بناهای تاریخی واجد ارزش، اظهار کرد: مرمت سازه های تاریخی نیازمند شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بنای تاریخی «پوستی زاده» در توسعه گردشگری

استفاده از ظرفیت بنای تاریخی «پوستی زاده» در توسعه گردشگری