مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-07حوادث

کلاهبرداری از 50 نفر با آگهی فروش تراکتور در دیوار


محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری از طریق سایت دیوار برای فروش تراکتور به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس حاکی از این بود که فردی با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار با قیمتی بسیار نازل، اقدام به فریب سوژه های خود کرده و با چرب زبانی نامبردگان را وادار به واریز مبلغی به عنوان بیعانه کرده و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ آن ها را نمی داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه ماموران پس از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرک ملک آباد شهرستان چهارباغ دستگیر و مقدار زیادی کارت بانکی و تلفن همراه از مخفیگاه او کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به 50 فقره کلاهبرداری از این طریق با همدستی 2 نفر دیگر، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان این پرونده شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گودرزی با اشاره دستگیری همدستان متهم در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط اعضای این باند را حدود 10 میلیارد ریال برآورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از 50 نفر با آگهی فروش تراکتور در دیوار

کلاهبرداری از 50 نفر با آگهی فروش تراکتور در دیوار