مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-07فرهنگي

چهره هنرمند در «مردی با لب های دوخته»


مستند «مردی با لب های دوخته» با موضوع زندگی شادروان عبدالرضا حیاتی به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان ساخته شد.

- ایسنا/خوزستان مستند مردی با لب های دوخته با موضوع زندگی شادروان عبدالرضا حیاتی به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حیاتی، کارگردان این مستند، اظهار کرد: تولید این مستند از سال ها قبل در ذهن من بود و حدود چهار سال پیش طی دیدار رییس وقت حوزه هنری استان با استاد عبدالرضا حیاتی پیشنهاد تولید این مستند داده شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه پس از این پیشنهاد، کار جمع آوری اطلاعات این هنرمند آغاز شد اضافه کرد: برای تولید این مستند مقداری مشکلات به لحاظ اعتباری وجود داشت و علاوه بر آن، استاد حیاتی به هیچ وجه قبول نمی کرد که جلوی دوربین قرار بگیرد و مصاحبه ای انجام دهد.

وی افزود: هدف این پرتره پرداختن به تمام ابعاد زندگی و بیوگرافی یک شخص است که به دو صورت مستند و داستانی تولید می شود.

کارگردان، نویسنده و تدوینگر مستند مردی با لب های دوخته بیان کرد: در این مستند از تکنیک خاصی استفاده نشده و هدف نشان دادن زندگی واقعی روانشاد حیاتی در طول فیلم است چراکه زندگی وی دارای ابعاد مختلفی است که می توان به حضور ایشان در جنگ، فعالیت های اجتماعی و هنری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هنرمند در «مردی با لب های دوخته»

چهره هنرمند در «مردی با لب های دوخته»