مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-07اجتماعي

افزایش دمای هوای خراسان رضوی از فردا


 کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه ناپایدار بارشی فردا از نوار شرقی خراسان رضوی خارج و جوی پایدار در استان حاکم می شود.

- به گزارش، آذر رضایی پور اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، در حال حاضر آسمان خراسان رضوی در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری است و در برخی از ایستگاه ها نیز مه با کاهش دید گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: استان خراسان رضوی طی دو روز گذشته تحت تأثیر سامانه ای ناپایدار و بارش زا بود که موجب بارش های به نسبت خوبی در استان طی این مدت شد به طوری که بیشترین بارش باران از ایستگاه فرودگاهی شهرستان مشهد با 11.

8 میلیمتر و بیشترین بارش برف با ارتفاع هشت سانتیمتر از شهرستان کلات ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی انتظار می رود از امروز از حجم و گستره بارش ها در استان خراسان رضوی کاسته شود گرچه بارش ها به صورت متناوب و پراکنده تا اوایل فردا ادامه خواهد داشت.

رضایی پور گفت: همچنین در ساعات بعدازظهر امروز در این استان به ویژه در نواحی شمالی آن، بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین یک درجه سانتیگراد زیر صفر تا 11 درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به هشت درجه سلسیوس و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوای خراسان رضوی از فردا

افزایش دمای هوای خراسان رضوی از فردا