مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-07سياسي

رییس کل دادگستری یزد: 90درصد مدد جویان مقیم در زندان های استان شاغلند


رییس کل دادگستری یزد با اشاره به اهمیت آزادی 164 زندانی غیرعمد مالی با اخذ دو سوم گذشت رضایتمندانه شکات توسط ستاد دیه در این استان، گفت: بیش از 90 درصد مددجویان مقیم در زندان های استان یزد شاغل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیرکل زندان های استان و مسئولان سایر نهادهای حمایتی مجموعه زندان، اظهار کرد: ایجاد مهر و محبت و جلب رأفت مردمی برای ایجاد انگیزه کمک به مددجویان زندانی و تلاش برای بازگردان افراد گرفتار در بند حبس به آغوش خانواده، هنری است که ستاد دیه با تلاش روابط عمومی آن ستاد و بهره گیری از ظرفیت رسانه و اطلاع رسانی محقق می شود.

وی تحقق آزادی حداقل 200 مددجوی جرائم غیر عمد تا پایان سال را خواستار شد و افزود: این امر با توجه به روحیه خیرمندانه و مذهبی مردم یزد و تلاش های هنرمندانه این ستاد، امکان پذیر است.

رییس کل دادگستری استان یزد از ایجاد اشتغال بالای 90درصدی مددجویان زندانی در این استان خبر داد و گفت: با کمک بنیاد تعاون و مجموعه دادسراها و جلب همکاری اربابان صنایع و صاحبان حِرف، اشتغال 90 درصدی و بعضاً 92درصدی مددجویان زندانی در استان رقم خورده است که اکنون برخی از تولیدات هنری و صنایع دستی برای نمایش و فروش در ورودی برخی از ادارات از جمله ساختمان دادسرای یزد قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: 90درصد مدد جویان مقیم در زندان های استان شاغلند

رییس کل دادگستری یزد: 90درصد مدد جویان مقیم در زندان های استان شاغلند